To će se odraziti i na očuvanje vrijednosti vašeg plovila.
Naš servisni centar u Marini Kaštela pobrinut će se za puštanje vašeg plovila u pogon, njegovo održavanje i rješavanje reklamacija.

Puštanje u pogon:

U posljednjih nekoliko godina pustili smo u pogon preko 70 plovila, a sva plovila iz naše ponude puštena su u pogon po najvišim standardima od strane našeg stručnog servisnog tima. Kvalitetno puštanje u pogon je ključni faktor u vašoj kasnijoj bezbrižnoj plovidbi. Vaše plovilo je temeljito pregledano, opremljeno, pripremljeno za plovidbu i porinuto prilikom njegove dostave.

Održavanje:

Stalni pregledi i održavanje osiguravaju dugotrajnost vašeg plovila i njegove opreme, a time i zadržavanje njihove tržišne vrijednosti. Prilikom kupnje Bali katamarana predložit ćemo vam plan održavanja s kojim će vaš Bali ostati u izvrsnom stanju. Možemo vam ponuditi i pakete održavanja za vaše plovilo uz potpisivanje godišnjeg ugovora o održavanju ukoliko će se vaše plovilo nalaziti u Marini Kaštela, a na nas možete računati i za svako pojedinačno održavanje ili popravak. U slučaju odabira paketa održavanja, za kontrole, održavanje i servis vašeg plovila pobrinut će se naš stručni servisni tim. Time je pružena razina usluge kakvu prodavatelji plovila koji nemaju stalni servisni tim na lokaciji vašeg plovila jednostavno ne mogu ponuditi.

Vlasnik plovila ima stalni uvid u procese i troškove održavanja.

Paketi održavanja uključuju kontrole, održavanje i servise kao što su:

  • provjera veza
  • redovito punjenje akumulatora dok se plovilo ne koristi
  • kontrola kaljuže i kaljužnih pumpi
  • provjera brtvi prozora
  • kontrola palubne opreme i snasti
  • kontrola spremnika vode i goriva
  • kontrola stanja konopa (privezni konopi, škote, podizači…) i zamjena prema potrebi
  • kontrola navigacijskih svjetala i zamjena prema potrebi
  • redovito pokretanje motora i prozračivanje kabina kad se plovilo ne koristi
  • pranje i spremanje jedara tijekom zimskog perioda
  • raspremanje plovila i opreme nakon sezone (pranje/uklanjanje palubne opreme, pranje/uklanjanje jedara i tendi, pranje kaljuži i detaljno čišćenje interijera demontaža plinskog štednjaka, demontaža plottera)
  • opremanje plovila nakon zime (vraćanje palubne opreme, vraćanje jedara i tendi, zatezanje sajli ograde, ugradnja plinskog štednjaka, ugradnja plottera)
  • stavljanje novog antivegetativnog premaza trupa
  • poliranje palube i trupa
  • popravci na trupu i u unutrašnjosti
  • servis motora i S-drivea
  • servis pramčanog potisnika
  • servis sidrenog vitla
  • servis električnih i elektronskih uređaja
  • servis jedara i tendi
  • servis plinskog štednjaka
  • servis hladnjaka
  • servis WC-a i njegovih instalacija
  • servis sigurnosne opreme (splav, protupožarni aparati, pirotehnika..).

Jamstvo:

Vaše plovilo je temeljito pregledano prilikom gradnje i puštanja u pogon te dolazi s jamstvom proizvođača. Naš ovlašteni Bali servisni tim pružat će vam podršku nakon vaše kupnje te u najkraćem mogućem roku rješavati sve reklamacije. Ukoliko je za plovilo potpisan ugovor o održavanju, naš servisni tim će u vaše ime brodogradilištu podnositi možebitne reklamacije na koje naiđe tijekom održavanja kako bi vaše plovilo uvijek bilo u vrhunskoj formi.